Articles

Naujos stuburo ir juosmens problemų gydymo galimybės

In Ligos on gruodžio 2, 2011 by sveikatavisiems

Šiais laikais stuburo problemos žymiai padažnėjo. Nugaros skausmais, negalavimais skundžiasi ne tik suaugę ar pagyvenę žmonės, bet ir vaikai. Stuburo išvaržos vaikams 10-12 metų amžiaus jau nėra retenybė. Dėl stuburo skausmų daug jaunų žmonių praranda darbingumą, o kartais net ir profesiją.

Kokia šių negalavimų priežastis? Mūsų kaulų ir raumenų sistema turi gauti tam tikrą fizinį krūvį, kad palaikytų savo funkcijas ir nesilptų. Norint likti sveikam, per dieną reikia nueiti ne mažiau kaip 3000 žingsnių. Jei taip nedaroma – laukite sveikatos sutrikimų. XXI amžius be visų naujausių technologijų, patogumų, privalumų, turi ir priešingą pusę, kenkiančią mūsų sveikatai – tai šiuolaikinė nesubalansuota mityba ir, kaip patogaus gyvenimo išdava, – judėjimo ir fizinio krūvio stoka, kitaip vadinama hipodinamija. Štai iš kur ir atsiranda pagrindinės problemos stuburo iškrypimai ir nugaros skausmai.

Stuburo iškrypimai dažnai neaptinkami tol, kol nepradeda skaudėti nugaros. Dažnai šeimos gydytojai daro klaidą vaikų apžiūros metu – nepaprašo jų nusirengti, nepatikrina, ar nėra iškrypęs stuburas, o tėvai irgi neatkreipia dėmesio. Jeigu tėvai ir pastebi įtartinai neteisingą savo vaiko laikyseną ir kreipiasi į ortopedą, neretai išgirsta, kad operuoti kol kas nereikia, vaiko laikysenos sutrikimams gydyti gauna patarimą lankyti baseiną.

Jei žmogus ilgai sėdi prie kompiuterio biure ar mokykloje, patiria asimetrišką fizinį krūvį – pavyzdžiui, žaidžia tenisą, groja smuiku arba atlieka kitus darbus, reikalaujančius mechaninio daugkartinio to paties judesio ar pozos, tuomet vieni raumenys būna nuolat įtempti ir pervargsta, kiti gi, priešingai, nedalyvauja procese, negaudami fizinio krūvio nusilpsta.

Kad žmogus galėtų laisvai ir patogiai judėti, viso kūno raumenynas turi būti subalansuotas. Įtampą dažnai kaupia veido, pečių, juosmens, diafragmos, šlaunų ir tarpvietės (dubens dugno) raumenys. Pasitikrinkite – ar laisvai galite išsižioti, ar nesukąsti dantys per visą dieną, ar nepavargsta pečiai, ar neskauda vakare kaklo, nesustingsta liemuo, ar lengvai galite pasilenkti? Pažiūrėkite į veidrodį – ar nesikūprinate? Kaip laikote galvą? Sėdint prie kompiuterio ekrano, juk paprastai smakras būna atkištas į priekį, dėl to užspaudžiami nugaros kaklo raumenys. O kaip jūs kvėpuojate? Pakeliate pečius su kiekvienu įkvėpimu?

Visi paminėti požymiai veda prie neišvengiamo chroniško nugaros skausmo. Raumenyse, kurie nuolat įtempti, atsiranda skausmingi (trigeriniai) taškai, raiščių pertempimas ir, vėlgi, skausmai.

Taip pat svarbu pažymėti, jog pilvo ir nugaros raumenys turi būti pusiausvyroje – kuomet silpsta pilvo raumenys, dvigubas krūvis atitenka nugaros juosmens raumenims. Todėl esant virškinimo trakto sutrikimams bei silpstant pilvo preso raumenims – nes šių raumenų tonusas tiesiogiai priklauso nuo žarnyno sveikatos – netrukus pradeda skaudėti ir nugarą. Tokiems pacientams gali padėti fitomega diagnostika – taip galima atpažinti virškinimo trakto sutrikimus ir parinkti teisingą mitybą (dietą).

Pagal laikyseną galima sužinoti ir žmogaus stresinę būseną: Baimės spazmo tipas – kūprinimasis, spazmuoja pečių, kaklo, dubens raumenys ir diafragma, atsiranda paviršutiniškas kvėpavimas, žmogus atrodo senesnis negu yra iš tiesų.

Hiperaktyvus reagavimas į stresą – tada atsilošiama atgal, išreikštas juosmens raumenų spazmas, gali atsirasti stuburo juosmens diskų išvarža. Šio reagavimo tipo žmonės atsakingi, ambicingi ir dažnai pervargsta. Daug žmonių dėl chroninio streso nemoka atsipalaiduoti, jaučiasi nuolat pavargę, sutrinka miegas. Dėl įtampos jie negali pasiekti ir teigiamų rezultatų.

Atsipalaidavimui bei kūno sveikatinimui galima rinktis iš daugelio sporto klubų – paslaugas siūlo fitness, pilates, jogos, treniruoklių salės, bet reikia žinoti, jog netaisyklingai parinkti pratimai gali net pablogint savijautą. Jeigu asimeriškam kūnui bus paskirtas simetriškas pratimas, apkrausime papildomai ir taip jau perkrautą, nuvargintą raumenų grupę, o tuos raumenis, kurie nedirba, dar labiau nusilpninsime. Pratimus reikia parinkti kiekvienam  individualiai – tai gali padaryti tik patyręs kineziologas arba kineziterapeutas, žinantis organizmo biomechaniką ir įvaldęs raumenų testavimo metodus.

Moterims ypač svarbu kreipti dėmesį į savo laikyseną, nes nėštumas ir gimdymas keičia organizmo biomechaniką, silpsta dubens dugno ir pilvo raumenys, galimi harmoniniai ir seksualinės sveikatos sutrikimai.

Gydytojos Liudmilos Tamašauskienės įkurtas “Vilniaus holistinės terapijos centras”, kuris propaguoja holistinę mediciną, jau skaičiuoja 11-tus gyvavimo metus. Liudmila Tamašauskienė specializuojasi kineziologijoje, vaikų neurologijoje, homeopatijoje, akupunktūroje, todėl “Vilniaus holistinės terapijos centras” per savo 10 gyvavimo metų išsiplėtė, sustiprėjo, kas metus priimdamas vis daugiau pacientų bei nuolat skatinantis centre dirbančių gydytojų tobulėjimą, palaikantis žinių gilinimąsi.

“Vilniaus holistinės terapijos centras negalavimo nustatymui naudoja pasaulyje žymaus kineziologo J. Šeferio itališką alfa-omega homeopatiją. Naudodami alfa-omega testerius, individualiai kiekvienam pacientui parenka gydymą. Tokiu būdu galima tiksliai aptikti ir veikti ligos priežastis – kurios dažnai būna susijusios su infekcijomis, toksinėmis-aleginėmis organizmo reakcijomis, taip pat ir medžiagų apykaitos sutrikimais.

Šiais metodais galima diagnozuoti ir gydyti ne tik stuburo patologiją, bet ir kitas ligas, atstatyti natūralią kūno savireguliaciją.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: